(+45) 60 44 44 91 mail@fitnesscomfort.dk

Serviceaftale 1

1-5 beskadigede puder årligt, monterer selv, puderne sendes.

Centeret/klinikken (betegnet herunder som kunden) kontakter os pr. mail når en pude er beskadiget, med vedhæftet fotodokumentation (et nærbillede af puden, samt et billede af selve maskinen).  Som en vejledning til hvornår en pude bør skiftes, kan man her hente vores anvisninger: Kriterier for en beskadiget pude (PDF dokument)

Vi sender den beskadigede pude med PostNord / Danske Fragtmænd, kunden skifter selv emnet og returnerer det ødelagte emne.  Her faktureres et håndteringstillæg på 12% pr. pude, ligesom kunden afholder alle forsendelsesomkostninger.

Fordele:

Man kan have et nyt emne inden for 48 timer, og maskinen skal ikke tages ud af brug. Der er en væsentlig besparelse og længere holdbarhed i forhold til et tilsvarende originalt emne.

Ulemper:

Prisen pr. emne er 12% højere end vores listepriser (administration/emballering/håndtering). Centret/klinikken afholder forsendelsesomkostninger og har selv ansvaret for korrekt montering samt returnering af de ødelagte emner til vores værksted i Hvidovre.