(+45) 60 44 44 91 mail@fitnesscomfort.dk

Serviceaftale 2

5-10  beskadigede puder årligt, centret/klinikken inspicerer centret og Fitness Comfort leverer, monterer og tager de brugte emner retur.

Såfremt der er i gennemsnit er 5-10 ødelagte emner fordelt på hele året, kan man selv fotodokumentere beskadigede emner og informere Fitness Comfort via mail (mail@fitnesscomfort.dk). De ødelagte emner vil blive skiftet næste gang, vi har en rute i området (typisk inden for 14 dage, men garanteret inden for en måned). Ved mindre end 10 emner fakturerer vi et håndteringstillæg på 12% (i forhold til vores prisliste), mens der ikke er noget tillæg for kørsel og montering.

Fordele:

Man kan trække på vores ekspertise og har mulighed for at få skiftet emnerne efterhånden, som de går i stykker. Monteringen foretages af en professionel, og der er mulighed for at gennemse, hvilke opgaver der er løst, via vores dropboks.

Ulemper:

Det forudsætter en høj disciplin hos den ansvarlige medarbejder, der løbende må overvåge centerets polstringer for eventuelle skader. Ofte hober opgaverne sig op, og tit ender det med at give nogle store udgifter, når man ønsker at opgradere et misligholdt center.

Økonomi:

Med mindre centerlederen/souschefen rutinemæssigt grundigt gennemgår de enkelte maskiner, vil skaderne være mere omfangsrige. Vores erfaring viser, at man ved denne aftaleform må forvente, at der skal skiftes skum på langt størstedelen af emnerne.